Οι Νέοι Μάρτυρες της εκκλησίας του Χριστού πρόσφεραν το είναι τους και το αίμα τους για να γιγαντώσει το αειθαλές δένδρο της ορθοδοξίας και του ελληνισμού.
Την Β΄ Κυριακή του Ματθαίου κάθε έτους, η Εκκλησία μας με ειδική λειτουργία η οποία καλείται («Σύναξις») εορτάζει τη μνήμη «πάντων των εν Αγίω Όρει διαλαμψάντων Οσίων Πατέρων».
Η περίοδος του Πεντηκοσταρίου τελειώνει με την Κυριακή των Αγίων Πάντων, καθώς έρχεται και το τέλος των κινητών εορτών της Εκκλησίας, που άρχισε με την Κυριακή του Τελώνου και Φαρισαίου.
Η Δευτέρα μετά την εορτή της Πεντηκοστής, είναι γνωστή ως Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος.
Με τη Χάρη του Θεού και τις άπειρες πρεσβείες της Κυρίας Θεοτόκου, συμπληρώνονται εφέτος 30 έτη από την ημέρα κατά την οποία ετέθη ο θεμέλιος λίθος για την ίδρυση της Ιεράς Μονής μας.
Μετά την Ανάληψη του Κυρίου στους ουρανούς, οι Απόστολοι και οι υπόλοιποι μαθητές του, καθώς και οι γυναίκες που από την αρχή τον είχαν ακολουθήσει, η Παναγία Παρθένος Μαρία η Μητέρα του, περίπου 120 άτομα, γύρισαν στο όρος των Ελαιών στην Ιερουσαλήμ.

Τό Σάββατο, πρό τής Πεντηκοστής, είναι γνωστό ώς «Ψυχοσάββατο» ή «τών ψυχών», καθώς ή Εκκλησία μας στρέφεται, τήν ημέρα εκείνη, στά μνήματα τών κεκοιμημένων, καί τελεί Ιερά Μνημόσυνα, Τρισάγια καί Θείες Λειτουργίες υπέρ «αναπαύσεως τών ψυχών αυτών».